Related Posts
Çin’de tüketici güveni zayıf kaldı
Açıklanan veriler kapsamında, dünyanın en büyük ikinci ekonomisinde Tüketici Güveninin hala zayıf olduğunu gösterdi. Ülkenin Kültür ve Turizm Bakanlığı pazartesi günü yaptığı açıklamada, 2019 yılı ile karşılaştırıldığında yüzde 28,2 daha fazla …
Kuru incirde ihracat 2 ayda 90 milyon dolar!
Cennet meyvesi kuru incirde 2023/24 sezonunda yaklaşık 2 aylık dönemdeki ihracat değerde yüzde 6’lık artışla 84,8 milyon dolardan 89,7 milyon dolara yükseldi.
‘Programa duyulan güven arttı’
Cumhurbaşkanı Yardımcısı Cevdet Yılmaz başkanlığındaki Yatırım Ortamını İyileştirme Koordinasyon Kurulu (YOİKK) toplantısında konuşan Uluslararası Yatırımcılar Derneği (YASED) Başkanı Engin Aksoy, Türkiye’nin makroekonomik göstergelerindeki olumlu gelişmelerin ekonomi programına olan güveni artırdığını belirtti.